lördag, oktober 04, 2008

Gör som jag säger, inte som jag gör...

Så här på lördagseftermiddagen vill jag ta tillfället i akt och dela med mig av en nyupplevd händelse som jag inte rekommenderar er att testa. Jag sitter hemma och jobbar (jag vet, det är lördag men ibland blir det så). Hur som helst så har jag såklart en kopp kaffe på skrivbordet, hur ska man annars kunna jobba?

För en stund sedan tog jag en större klunk av det halvljumna kaffet och precis i samma ögonblick som jag skulle svälja det så bestämde jag mig, eller i alla fall min hals, för att hosta ganska kraftigt. Det resulterade i kaffe över mina kläder, skrivbord och till viss del tangentbord och skärm. Inte att rekommendera.

Åter till arbetet...

1 kommentar:

Loppa sa...

Min kompis V. testade detta på vår senaste bokjunta - hon la även till prinsesstårta....
Kramisar