lördag, juli 09, 2011

Dubbla pass

Dagen på vattnet började vid halv ett då vi gick ut med 4.7/5.0 med riktigt bra tryck. Det var OK vågor men jag hade svårt att hitta rätt och fick inte ut så mycket av detta pass. Men skam den som ger sig, efter ett lunchbreak gick vi ut med 4.2/4.5 och nu stämde det mycket bättre för mig. Jag körde ca 2 timmar och är nu nöjd och totalt slutkörd. Det kan bli tufft imorgon när det enligt prognosen ska blåsa ännu mer. Jag är dock lite nyfiken på att testa min Goya Quad 92a med 4.0. Den kommer säkerligen kännas lite stor men med tanke på hur bra den funkar för mig med 4.5 tror jag att den klarar även 4.0 med mina nästan 90 kg ovanpå.

Muren vid Cabezoviken nymålad inför Världscupen nästa helg.

Sacke lägger tryck i cutbacken.

Danne tweakar en cutback.

Danne bailar ur ett bra bakåtförsök.

Inga kommentarer: