onsdag, september 10, 2008

Välkommen tillbaka Åke

För ett tag sedan bytte jag digital-TV abonnemang till Com Hems Mix+8. Det innebär att man har ett fåtal standardkanaler och sedan får man välja åtta fritt (förutom Canal+ & TV1000). Jag plockade då ihop alla kanaler jag kunde komma på som visar fotboll plus några till. TV8 ingick inte i mitt urval eftersom min erfarenhet av den kanalen var att det oftast är Åke Ortmark som sitter och gafflar i något ointressant debattprogram där.

Eftersom Åke tydligen inte dragit tillräckligt med tittare försöker nu Viasat att locka dit oss genom att visa Sveriges landskamper på TV8. Detta upptäckte jag sent idag, men ett telefonsamtal till Com Hem i sista minuten räddade mig och 29:- senare är jag prenumerant på TV8 under den närmsta månaden (Mix+8 går bara att ändra vid månadsskiftet, därav 29:- extra).

Jag vill inte göra dig besviken Åke, men jag måste ändå erkänna att jag troligen inte kommer att se dina program i framtiden heller, men jag vill trots det hälsa dig välkommen tillbaka till min TV...

Nu ska jag njuta av att se Sverige piska upp Ungern!

1 kommentar:

Anonym sa...

se mitt senaste inlägg i bloggen... //its my.... osv