fredag, september 26, 2008

(Surf)planer för helgen

Det verkar bli mer eller mindre surfvindar i helgen. Vissa siktar på Gotland, andra stannar i Stockholmsområdet och någon åker säkert ner till Danmark. Efter att min favorit DMI Ocean nu har uppdaterat sin prognos så att den sträcker sig till söndagen så ser mina funderingar ut så här...

Med lite tur kan Torö kan funka på lördag em/kväll och Väddö på söndagen. Gotland ser fint ut på söndag förmiddag men lite tunt annars tycker jag (mest vind natten lö/sö). Som det ser ut nu kommer jag att sikta på Torö på lördagen och Väddö på söndagen (men kolla prognoserna in i det sista). Ser lördagen för tveksam ut håller jag mig närmare hemma och kanske t o m kör Formula om det inte räcker till mer.

Men detta är fortfarande ytterst preliminära planer, watch this space för ev. förändringar.

Inga kommentarer: